Monday, September 19, 2011

Selamat Semuanya Wahai Iman...

Tak sangka ,tarikh lahir anak sulong aku sama dengan HARI MALAYSIA dan dalam mood Raya 1432H.Masuk tahun nih dah lapan tahun dah dia..sekejap betul masa berlalu.8 tahun dulu  kakinya sebesar tapak tangan aku.Sekarang dah tinggi pandai berkata -kata dan bijak dalam pelajaran.

Anak sulung nih, banyak keistimewaannya.Ya lah, dia first born jadi semuanya pengalaman baru bagi both of us.Pengalaman masa mula-mula melahirkan dia susah tapi ya lah dengan kesabaran berjaya juga.Alhamdulillah lahir lah anak sulong kami Iman Yazmeen Hani yg beratnya hampir 4kg.Kini dia sebagai kakak kepada 2 orang adik sudah pandai memikul tanggungjawab sebagai dan juga Orang Kanan saya yg paling penting.
Hari jadi kali ini khusus disambut bersama teman baik dan adik tersayang.Itulah permintaannya.Selama ini dia tidak menceritakan siapa teman baiknya.Malah dia tak punya ramai kawan.Hanya tertentu sahaja, kali ni Iman seperti nak memperkenalkan kawan baiknya kapada saya.

Tema kali ni..POWER  PUFF GIRLS ,dia peminat no1.Ini kerana PPG melambangkan kekuatan, bijak,kecomelan, dan semangat kerjasama.Ya harap begitulah dia dan adiknya-adiknya.Merasakan dirinya Blossom yg mempunyai born leadership,berfikiran jauh,playfull spirit dan relible.Seorang yg tegas dan perfectionist dalam segala hal. Malah Iman adalah seorang yg  honest and reliable. Tak malu dalam melaksanakan tanggungjawab and would be logical and rational in her thought process. Understanding and analyzing people itu lah Iman,meneliti orang sebelum dia berkenalan.Patutlah tak ramai kawan.Anyway is ok,berhati hati dalam pemilihan kawan.Iman suka membaca dan menghafal sungguh jauh berbeza dari saya. Itulah anak saya yg saya bangga dan sayang.



Dear Iman
Mama wishes you happy birthday,u are are usually quite easy to raise.  You are super neat, organized, and have a gentle sense of humor . Insyallah ur wishes will come true.Hope you are happy always and mama always love you unconditionally.



No comments:

Post a Comment