Thursday, February 27, 2014

Fun Ride 2 Mac,Ahad 2014 -Part 1


Sempena minggu kesihatan bulan Mac ni,kalau ada masa jom lah ber-Fun Ride Ahad ni 2 March 2014.Anjuran Masjid Tun Abdul Aziz Sec 14.Atau dikenalai sebagai Masjid Bulat dikalangan masyarakat Sec 14 amnya.

 Bermula pada pukul 7.30 pagi..jadi jom la datang beramai ramai ok


Bawak lah famili dan memeriahkan lagi Qariah jemaah Masjid Tun Abdul Aziz ni.Hmm aku rasalahkan kita akan kayuh dari Toyota Showroom Sec 19..teruss masuk UM.,keluar UM ,masuk sec 12 dan balik ke Sec 14 Masjid Bulat.Okla..Jom! Pelbagai Aktiviti menarik..anak anak kita yg belajar di KAFA Al Aziziah juga turut serta dengan berjalan sehat beramai ramai.




Jumpa di sanaaa...dan tunggu Updates kita tau on 2nd March nanti Insyallah.


4 comments:

  1. Bestnyer tgk ko berbasikal...aku dh lama betul x berbasikal ni...anyway have fun Sue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom lerr...aku ok jer .Bila aku kayuh ke Bangi aku ting ting ko ye :)

      Delete
  2. seronoknya aktiviti macam ni.... have fun... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear, sekarang KL dah buat no car day so boleh cycle,berjalan di jalan raya KL,skating dan berlari...saya harap ia akan dilaksana di seluruh Malaysia :) Hanya sebulan sekali pada Ahad pertama.Selangor belom buat lagi.Ini di kawan Petaling Jaya Sec 14...percubaan pertama diadakan oleh Masjid kami :).Selamat berkenalan Nora Karim :)

      Delete