Sunday, July 8, 2012

SUKAN SEKOLAH SRI PETALING PJ,JULY 2012


     Macam biasa, setiap hari sukan aku mesti bagi support kat sekolah anak aku,Sekolah Sri Petaling,Petaling Jaya.Sekolah ni sekolah aku dulu gak.Sekolah ni istemewa bagi aku,sebab sekolah ni juga adalah sekolah pertama aku.Ada sentimental value juga lahh. On the 7th July,semalam Sabtu,hari sukan Iman.I datang bagi support pada Iman



Tuu dia Rumah Hijau..Rumah Sukan Iman
 Tapi aku tak lah suka bersukan sangat.Aku suka masuk aktiviti berUniform.Ntah kenapa..suka kot.Heheh sampai aku di UiTM pon aku masuk berUniform.
   .Tak sangka anak sulong i ni minat bersukan rupanya.Kuat juga dia lari.Dia masuk 4x50 lari batonTapi sayang dapat tempat ke-4..adoiii.Cuba lagi tahun depan ya!Anak Hanim pula masuk sukaneka.






Sukanneka...Lari Kingkong??



Siap Sedia Semua!!



Kat situ i met my old friends..amazing anak mereka pon masuk SSP.Best jugak.I just love sports day.


Proud Mom!


SEKOLAH SRI PETALING
HIDUP BERJASA

ALWAYS AND FOREVER!BATCH 1989


No comments:

Post a Comment